Pracovní stanice Quick Stand pro jeden monitor s velkou platformou je ergonomickou pomůckou připevněnou ke stávajícímu pracovnímu stolu umožňující sezení i stání během práce. Quick Stand je vhodný zejména tam, kde pracoviště je již vybaveno stolem bez možnosti nastavení výšky desky.
Pracovní stanice Quick Stand byla vyvinuta americkou firmou Humanscale specializující se na ergonomii pracovního prostředí a patřící v tomto oboru ke světové špičce.
Quick Stand je chytré řešení k stávajícímu statickému stolu podporující aktivitu během pracovního dne. Mnoho studií dokazuje, že celodenní sezení je vážným zdravotním rizikem potenciálně vedoucím k chronickým onemocněním. Celodenní stání se rovněž nedoporučuje. Vhodným doporučením k zdravému pracovnímu stylu je právě kombinace sezení/stání a jeho pravidelné obměny (zlepšení krevního oběhu, posílení bederních a hýžďových patiích těla).
Jeho profil minimalizuje prostorové nároky pracovní desky a poskytuje tak stále dostatek prostoru pro běžnou pracovní činnost.
Rozměr platformy | 710 x 430 mm |
Hloubka pracovního povrchu | 800 - 900 mm |
Výškové rozpětí platformy | 460 mm |
Hmotnost monitoru | 1,8-5 kg |
Maximální celkové zatížení na platformu (monitor + obsah platformy) | 11 kg |
Výškové nastavení monitoru | 127 mm |
Otočení displeje | 180o (režim krajina a portrét) |
Rozsah náklonu monitoru | -5 - +15 o |
Nainstalovaný kabelový svazek | IEC C 13 síťový kabel (3 m), DVI-DUAL spojovací kabel (3 m), 2x USB 2.0 (2 m) |
Kompatibilita s VESA | 75 x 75, 100 x 100 mm |
Rozměry balení | 1000 x 300 x 550 mm |
Hmotnost | 26 kg |
Platforma pracovní stanice umožňuje mechanické spojení s pracovní deskou v její zadní části pomocí dvou upínacích svorek. Součástí je i předem nainstalovaný kabelový svazek s integrovaným managementem kabelů pro snadné zapojení monitoru, dva USB výstupy pro klávesnici nebo myš.
Velikost pracovní platformy je 710 x 430 mm. Výškové rozpětí platformy je 460 mm.
Quick Stand je možné upnout k pracovní desce o tloušťce v rozsahu 13-70 mm. Horizontální nastavení pracovní stanice v rozsahu 150 mm umožňuje přizpůsobení se stávající pracovní desce o hloubce v rozsahu od 800-900 mm.
Zkrácená záruka 12 měsíců. Výprodej vystaveného zboží.
Zboží si můžete osobně převzít i nezávazně vyzkoušet v naší kamenné prodejně v Praze.
Výprodej vystaveného vzorku ze showroomu - použité zboží. Zboží je ve smontovaném stavu, určené pouze k osobnímu odběru.
Řadu výrobků si před zakoupením můžete nezávazně vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti v naší kamenné prodejně. Židle a některé další výrobky si můžete od nás také nezávazně a zdarma na několik dní zapůjčit a otestovat u vás doma, či ve firmě. Podmínkou je vlastní odvoz a složení vratné zálohy ve výši 50 % z ceny zapůjčeného vzorku v hotovosti na prodejně. Pokud se jedná o firmu, nemusíte k nám, ale za předem dohodnutých podmínek my přijedeme za vámi, židle přivezeme a odprezentujeme u vás a vybrané modely vám zapůjčíme k testování.
V případě zájmu o zapůjčení či vyzkoušení na prodejně, využijte elektronický formulář u Vámi vybraného produktu nebo kontaktuje naše obchodní oddělení. Náš prodejce s Vámi dohodne termín a podrobnosti testování či zápůjčky. U zboží označeného nálepkou showroom Vám garantujeme okamžitou dostupnost produktu pro vyzkoušení na prodejně. V opačném případě je nutné, konzultovat dostupnost zboží s naším obchodním oddělením. Pro více informací o vyzkoušení, testování či zapůjčení nás můžete kontaktovat na tel. +420 241 485 797 nebo mailem na obchod@ergo-interier.cz
Pondělí | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Úterý | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Středa | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Čtvrtek | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Pátek | 8:00 – 13:00 a 14:00 – 16:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Převzetí na naší Pražské pobočce s adresou Pod Dálnicí 957/5 Praha 4.
Osobní odběr u nás máte zdarma.
Osobní odběr objednávek z e-shopu je možný od pondělí do čtvrtka v čase od 16:00 do 18:00 hod. Jiné termíny odběru jsou možné po předchozí domluvě telefonicky na 241 485 797.
Pro zboží, které není nutné přepravovat na paletě nebo zboží dodávané přes Ergo Express, je možné zvolit jednu z přepravních společností: FOFR nebo PPL.
Ergo-interier si vyhrazuje právo na změnu dopravce v závislosti na povaze zboží a jeho rozměrech.
Cena dopravy činí150 Kč s DPH. Pro objednávky nad 3000 Kč s DPH je doprava ZDARMA.
Zboží je přepravováno na paletě přepravcem PPL Sprint. V rámci Prahy a blízkého okolí nabízíme vlastní dopravu s možností montáže. Pro bližší informace a cenu nás neváhejte kontaktovat telefonicky na +420 737 125 483 | +420 241 485 797 nebo nám zašlete dotaz e-mailem na obchod@ergo-interier.cz
Při nákupu zboží v našem eshopu nad 3000 Kč vč. DPH máte dopravu zboží ZDARMA po celé ČR.
Doprava ZDARMA neodprošťuje od případného poplatku za dobírku.
Při použití dopravy našimi firemními vozy (Ergo Express) se cena stanovuje individuálně v nabídce podle typu, objemu zakázky, či počtu ujetých km.
Jedná se o dopravu firemními vozy či smluvními dopravci. Je nabízena pouze u větších zakázek nebo u vybraných produktů. Cena dopravy je vypočítána na základě vzdálenosti dodací adresy od skladu, dle tarifních sazeb.
tarif | vzdálenost | cena bez DPH |
T 1 | do 20km | 300 Kč |
T 2 | 20 - 40 km | 600 Kč |
T 3 | od 40 km | 24 Kč/km |
Hotovnostní platba v CZK je možná na prodejně Pod Dálnicí 957/5, Praha 4. Na prodejně přijímáme platební a kreditní karty.
Při převzetí zboží. Při platbě dobírkou účtujeme poplatek 50 Kč s DPH (41 Kč bez DPH).
Předem zálohovou fakturou. Dle typu zboží předem 50 % nebo 100 % z ceny zboží. Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.
Možnost zaplatit on-line kartou nebo přes on-line bankovní tlačítko. Službu zajišťuje Comgate. Úplný seznam všech on-line platebních metod zde.
Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.
Službu zajišťuje Comgate.