Kancelářská židle Merens zaujme nejen svým kvalitním zpracováním v moderním provedení, ale zejména svou podporou pro zdravé ergonomické sezení.
Tato židle má synchronní mechanismus, který umožňuje správné podepření nohou nezbytné pro ergonomický sed a rovněž zajišťuje dostatečnou stabilitu celé židle. Sedák i opěrák je možné neomezeně fixovat v celém svém rozsahu. Můžete tedy přizpůsobit výšku i hloubku sedáku postavě na míru. Rovněž polohování náklonu sedáku lze nastavit samostatně. Snadné nastavení síly protiváhy sedáku podle hmotnosti zabrání nečekanému zhoupnutí. Samozřejmostí je i ergonomicky výškově stavitelná bederní opěrka podporující zdravé sezení. V základní výbavě je obsažen pár 3D nastavitelných područek (výškově, hloubkově i úhlově stavitelné). Pro lepší komfort v oblasti hlavy je možné zvolit za příplatek variantu s hlavovou opěrku. Hlavová opěrka je výškově i úhlově polohovatelná.
Tato židle vyniká svým kvalitě zpracovaným designem. Opěrná část kancelářské židle Merens je vyrobena ze samonosné síťoviny umožňující celodenní aeraci zad. Čalounění sedáku je provedeno kvalitními látkami v zajímavých barevných provedeních.
K základní variantě jsou dodávána kolečka s měkčeným povrchem. Měkčený povrch koleček umožňuje použití jak na tvrdé podlahy, tak i na kobercové krytiny.
Kancelářská židle Merens může tvořit kombinaci s jednacími židlemi Merens Meeting a to zejména díky stejnému designovému i materiálovému provedení.
Nosnost | 120 kg |
Celková výška | 116 - 127 cm |
Celková šířka | 68 cm |
Hloubka sedáku | 51 - 56 cm |
Šířka sedáku | 50 cm |
Výška sedáku | 46 - 57 cm |
Výška opěráku | 56 cm |
Hmotnost | 17,2 kg |
Rozměry obalu | 77 x 67 x 64 cm |
Balení | Karton |
Nadstandardní záruka 3 roky.
Zboží Vám doručíme ZDARMA. Objednávku rádi dopravíme na libovolnou adresu v ČR. Dopravu k Vám zajistíme smluvní přepravní společností.
Židli si také můžete osobně převzít (ale i nezávazně vyzkoušet) v naší kamenné prodejně v Praze.
Řadu výrobků si před zakoupením můžete nezávazně vyzkoušet a ověřit si jejich vlastnosti v naší kamenné prodejně. Židle a některé další výrobky si můžete od nás také nezávazně a zdarma na několik dní zapůjčit a otestovat u vás doma, či ve firmě. Podmínkou je vlastní odvoz a složení vratné zálohy ve výši 50 % z ceny zapůjčeného vzorku v hotovosti na prodejně. Pokud se jedná o firmu, nemusíte k nám, ale za předem dohodnutých podmínek my přijedeme za vámi, židle přivezeme a odprezentujeme u vás a vybrané modely vám zapůjčíme k testování.
V případě zájmu o zapůjčení či vyzkoušení na prodejně, využijte elektronický formulář u Vámi vybraného produktu nebo kontaktuje naše obchodní oddělení. Náš prodejce s Vámi dohodne termín a podrobnosti testování či zápůjčky. U zboží označeného nálepkou showroom Vám garantujeme okamžitou dostupnost produktu pro vyzkoušení na prodejně. V opačném případě je nutné, konzultovat dostupnost zboží s naším obchodním oddělením. Pro více informací o vyzkoušení, testování či zapůjčení nás můžete kontaktovat na tel. +420 241 485 797 nebo mailem na obchod@ergo-interier.cz
Pondělí | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Úterý | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Středa | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Čtvrtek | 9:30 – 13:00 a 14:00 – 18:00 |
Pátek | 8:00 – 13:00 a 14:00 – 16:30 |
Sobota | zavřeno |
Neděle | zavřeno |
Převzetí na naší Pražské pobočce s adresou Pod Dálnicí 957/5 Praha 4.
Osobní odběr u nás máte zdarma.
Osobní odběr objednávek z e-shopu je možný od pondělí do čtvrtka v čase od 16:00 do 18:00 hod. Jiné termíny odběru jsou možné po předchozí domluvě telefonicky na 241 485 797.
Pro zboží, které není nutné přepravovat na paletě nebo zboží dodávané přes Ergo Express, je možné zvolit jednu z přepravních společností: FOFR nebo PPL.
Ergo-interier si vyhrazuje právo na změnu dopravce v závislosti na povaze zboží a jeho rozměrech.
Cena dopravy činí150 Kč s DPH. Pro objednávky nad 3000 Kč s DPH je doprava ZDARMA.
Zboží je přepravováno na paletě přepravcem PPL Sprint. V rámci Prahy a blízkého okolí nabízíme vlastní dopravu s možností montáže. Pro bližší informace a cenu nás neváhejte kontaktovat telefonicky na +420 737 125 483 | +420 241 485 797 nebo nám zašlete dotaz e-mailem na obchod@ergo-interier.cz
Při nákupu zboží v našem eshopu nad 3000 Kč vč. DPH máte dopravu zboží ZDARMA po celé ČR.
Doprava ZDARMA neodprošťuje od případného poplatku za dobírku.
Při použití dopravy našimi firemními vozy (Ergo Express) se cena stanovuje individuálně v nabídce podle typu, objemu zakázky, či počtu ujetých km.
Jedná se o dopravu firemními vozy či smluvními dopravci. Je nabízena pouze u větších zakázek nebo u vybraných produktů. Cena dopravy je vypočítána na základě vzdálenosti dodací adresy od skladu, dle tarifních sazeb.
tarif | vzdálenost | cena bez DPH |
T 1 | do 20km | 300 Kč |
T 2 | 20 - 40 km | 600 Kč |
T 3 | od 40 km | 24 Kč/km |
Hotovnostní platba v CZK je možná na prodejně Pod Dálnicí 957/5, Praha 4. Na prodejně přijímáme platební a kreditní karty.
Při převzetí zboží. Při platbě dobírkou účtujeme poplatek 50 Kč s DPH (41 Kč bez DPH).
Předem zálohovou fakturou. Dle typu zboží předem 50 % nebo 100 % z ceny zboží. Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.
Možnost zaplatit on-line kartou nebo přes on-line bankovní tlačítko. Službu zajišťuje Comgate. Úplný seznam všech on-line platebních metod zde.
Při platbě předem 100 % Vám bude poskytnuta sleva 2 % z ceny zboží.
Službu zajišťuje Comgate.